Millest koosneb ettevõtte bränding?
oktoober 9, 2024
6 kuud coachingut Mel Robbinsiga + mida ma sellest õppisin?
oktoober 28, 2024

Ettevõtte koduleht peaks toetama üldist brändingut ning olema “turunduse kodu,” kuhu muud turundustegevused lõpuks suunavad ja kus toimub müük.

Uuringud näitavad, et kasutajad kujundavad oma arvamuse veebilehest vaid mõne sekundi jooksul.

Kodulehe olulised punktid:

  • Inimesed peaksid kohe aru saama, mis lehel nad on ja mida neile pakutakse. Selle jaoks oleks hea avalehele panna üks kokkuvõttev lause, millega ettevõtte tegeleb.
  • Oleks visuaalselt kooskõlas ettevõtte üldise brändinguga – nii värvid, fondid kui ka kodulehel kasutatav “suhtluskeel” ning sõnumid peaks olema samad, mis on muudes turunduskanalites. Niiviisi tekib ühtne tervik.
  • Läbimõeldud sisu ja lihtsalt navigeeritav, et kasutaja leiaks kiirelt ja lihtsalt üles tooted ja teenused ning need oleksid talle arusaadavad (ära eelda, et klient teab kogu infot). On väga oluline, mis järjekorras ja millisel kujul talle infot edastatakse, et ta lõpuks tehinguni jõuaks.
  • Kodulehe tekstide kaudu proovi ära vastata kõik võimalikud küsimused, mis kliendil võivad tekkida. Nii säästad enda ja kliendi aega. Ta saab sinu toote või teenuse kohta vajaliku info juba veebi kaudu kätte. 

Teksti kirjutades tuleks alati lähtuda sellest, kuidas on sul võimalik enda klienti aidata. Läbivalt tuleks tekste luues silmas pidada küsimust: mida klient saab? Mitte mida sina pakud, vaid kuidas sa klienti oma toote või teenusega aidata saad. Millist väärtust sa tema ellu oma toote või teenusega tood?

  • Tehniliselt hästi tehtud: leht oleks kiire, turvaline, töötaks igal ekraanil ja otsingumootorites leitav.
  • Lehte oleks võimalik uuendada. Samuti nagu telefonid vajavad tarkvara uuendamist, vajab seda ka veebileht. Kui lehe uuendusi ei tehta, muutub see aeglaseks, ebaturvaliseks ning lõpuks lakkab toimimast.

Kodulehe valmistamisse ei tohiks suhtuda kergekäeliselt. 

Hästi tehtud veebileht loob usaldusväärsust ja võib tuua sulle palju uusi kliente või vastupidi – halb leht võib kõik ära nullida.

Kui sul kohe pole võimalik kodulehte teha, siis kogu kliente esialgu mõnel teisel moel, kuni tekib ressurss.

Aga kui teed, siis tee korralikult. 

Tegemist on sinu virtuaalse visiitkaardi ja müügimehega.

Seotud postitused

Olulised punktid kodulehe loomisel
See veebisait kasutab teie kasutuskogemuse parandamiseks küpsiseid. Seda veebisaiti kasutades nõustute meie privaatsustingimustega.