ÜHEKORDSED TURUNDUSKONSULTATSIOONID:

Pole oluline, kas oled alustav ettevõtja või juba mõnda aega tegutsev – turunduse ja reklaamiga seotud teemad on ikka need, mille kallal aeg-ajalt tuleb pead murda.

Väga lihtne on ennast info ülekülluse sisse ära kaotada. Kuidas siis peaksid ilma turundajat palkamata suutma kokku panna ideaalse turundusplaani, mis sinu äri maksimaalselt toetaks?

Võimalusi turundamiseks on palju: koduleht, SEO, Google Adwords, blogi, podcast, uudiskirjad, meililist, erinevad sotsiaalmeediakanalid, tele- ja raadioreklaamid, välireklaamid, plakatid, flaierid jne. On täiesti loomulik, et kõigi nendega kursis olla pole realistlik ja selleks puudub ka otsene vajadus, kui sa just ei soovi turundajana tööle hakata.

Ettevõtted on erinevad – sõltuvalt tegevusvaldkonnast ja sihtrühmast tuleks välja sorteerida just need turundustegevused, mis sinu äri arvesse võttes õige sihtgrupini jõuaks.

Kõikidesse erinevatesse turunduskanalitesse maksimaalselt panustades kaotad fookuse sellelt, mida sa tegelikult algselt tegema hakkasid – pakkuma oma toodet või teenust!

Minu turunduskonsultatsioonide peamine eesmärk on õpetada sind vaatlema oma ettevõtet turundaja pilgu läbi – kuidas mõelda nagu turundaja, ilma reaalseks turundajaks õppimata!

Soovin, et sa ei teeks asju tegemise pärast, vaid tegutseksid läbimõeldult ja kasutoovalt!

Alustavad ettevõtjad satuvad tihti olukorda, kus esialgu hakatakse sära silmis suure tuhinaga tegutsema ning tuhina möödudes tekib takerdumine. Või ei ole õrna aimugi, kust üldse võiks alustada. Ja see on täiesti normaalne. Ma pole kohanud siiani ühtegi alustavat ettevõtjat, kes kohe esimesest päevast peale särab selge visiooniga, sest erinevaid asju, mida justkui kohe peaks oskama, on palju. Üheks nendest on turundustegevused.

Siin saan tulla sulle appi.

Turundusnõustamisel vaatame koos üle, mis teeb sinu äri eriliseks.

Millised on sinu äri tugevused, millele peaksid turunduse kaudu rõhku panema? 

Sorteerime välja, kes on sinu sihtgrupp, ning milliste kanalite ja sõnumite kaudu nendeni kõige paremini jõuad ja kuidas tulemusi mõõta ning analüüsida.

Annan sulle nippe, kuidas turundustegevused enda jaoks võimalikult lihtsalt tehtavaks muuta.

Lisaks vaatame ka suuremat pilti ning sorteerime koos välja osad, mis tunduvad keerulised. Arutame läbi, milline on olnud progress, millised mured on tekkinud ja reaalse turundusplaani edaspidiseks (võttes arvesse eelarvet, reaalset aega turundustegevuste jaoks ja oskuseid). Räägime ka võimalikest ettevõtlusega seotud hirmudest.

Minu kõige suurem tugevus on vaadata tervikut. Seetõttu ei räägi me kunagi turundusnõustamisel ainult turundusest. Olen sulle abiks, et sa ettevõtte alustamise teekonnal enda fookust ära ei kaotaks ning toetan ka muude teadmistega juhtimisest ja ettevõtlusest. Olen sulle toeks ja teeme esimesed sammud koos.

Ükskõik kas ettevõte on tegutsenud aasta või aastakümneid, turundustegevused vajavad aeg-ajalt ikka värskenduskuuri. Väga tihti jäädakse ka turundusega justkui mugavustsooni ja seetõttu väga soovitan aeg-ajalt värske pilguga asjad üle vaadata. Mulle väga meeldib teha konsultatsioone ettevõtetele, kus ma saan üheks (või mitmeks) päevaks olla osa teie tiimist ja mõelda kaasa kõikvõimalikke uusi lahendusi.

Ettevõtetele konsultatsioone tehes olen avastanud, et juurpõhjused turunduse eesmärkide saavutamisega takerdumisel on enamasti mujal – aeg, raha, omavahelised suhted, puudulikud oskused jne. Hea on nendele asjadele otsa vaadata ja elevant elutoast kõrvaldada, et saaks kiiremini ja paremini edasi liikuda.

Seetõttu on konsultatsioon ettevõttele pigem kombo turundusest ja juhtimisest. Vaatame ühtset tervikut. Ükskõik kui muljetavaldav su ettevõtte turunduse kaudu väljapoole paistab, kui asjad pole sees korras, siis on tulemusteni jõudmine päris keeruline. Isegi ideaalse turundusplaani ja suure eelarvega.

Kehtib ikka vana hea: “Kui sa tahad minna kiiresti, mine üksi, kui tahad minna kaugele, mine koos!” Lähme parem üheskoos.

Tegutse teadlikult, hirmuvabalt ja rõõmuga!

Minu kliendid minust:

“Võid tulla Kadriani juurde tühja paberiga ja ideega. Uskumatu, kuidas tema mõtted hakkavad kohe liikuma ja sinu ettevõttele sobivat teekonda looma. Kui suund kaob käest, on oluline tema juurest uuesti läbi astuda ja motivatsioon on uuesti laes. ”
Alisa kask

Tugispets.ee

“Minu jaoks oli oluline, et tiim, kes mulle kodulehe teeb, tahab ja viitsib ka minu teenustesse ja olemusse süveneda. Disait tegi just seda. Turundusnõustamise käigus sain nii palju kasulikku uut infot, mida kasutan siiani. Koostöö oli äärmiselt südamlik ja tulemus täpselt selline nagu tahtsin. Ma tundsin, et mind kuulati ja minuga mōeldi kogu aeg kaasa ning pakuti lahendusi, mille peale ehk ise ei olekski võibolla tulnud. Suur suur Aitäh Kallis Disait tiim!”
Elina Karu

elinakaru.ee

“Töötamine Kadrianiga on olnud turunduskonsultatsioonide maailmas absoluutne rõõm. Kõige rohkem meeldib mulle see, kuidas ta sind vaevata juhendab, kuidas ennast kõige tõhusamalt ja lahedamalt esitleda. Tundsin end veidi ekslikult, kuidas jätta ettevõtetes õiget muljet ja Kadrian mitte ainult ei näidanud mulle õiget suunda, vaid jagas mulle ka hämmastavaid näpunäiteid, kuidas oma LinkedIni profiili ja postitusi vürtsitada.”
Stella Adamson

Design By Stella OÜ